Goncazafer valla ben stok yapmaya karşı bakmıyorum, çünkü elimse patlar dediğim bir şey değil, satarım ihtiyaç sahibi görürsem ona veririm, paketini 5-10₺ aldığım şeyin hesabını da çok yapmam. Ama dediğim gibi e bebeğin indirimlerini kullandığım için bana uyguna geliyor