Vegeliyor Kızlar bugun kötü bi gün geçiriyorum çok üzgünüm 5+2 hamileydim ama düşük yapıyorum saat 4 gibi kanamam başladı doktora gittim daha çok küçük oldugu için kürtaja gerek yok kendiliğinden düşer dedi ama çok acı çekiyorum ve bu sürecin hemen bitmesini istiyorum bu süreci hızlandıracak bişey var mı bana yardımcı olur musunız?
ebrue66r Vegeliyor rabbim yardımcın olsun içini ferah tut belkide düşmeyecek çoğu kişinin kanaması oluyor rabbim verecekse senindir zaten
ilaydaelcinn_1 Ya kıyamam sana başlığı okudum, dondum.. Rabbim yardımcın olsun ❤️ tez zamanda gönlüne göre versin inşallah tekrar, kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻
Diloss_14 Soğan suyu kaynat iç içini temizler eskilerde insanlar dusuk için soğan kaynatır içerlermiş Allah yardımcın olsun
MinikMucizeninAnnesi İlk gebeliğim benimde düşük ile sonuçlanmıştı. Çok ağrılı bi süreç olmuştu ama 2 güne toparlamıştım kese tamamen düşünce ağrın birden hafifliyor.. çok acı ama 🥺 kanamam da 6-7gün sürmüştü ve sonrasında kürtaj olmadığım için doktorum korunmasız ilişki ile devam edebilirsiniz demişti. Geçmiş olsun inşallah rabbim en yakııın zamanda sağlıcakla bir evlat nasip eder dualarımdasınız 💐