Kızlar ara ara yazdım ama burada çoğunluk hamile benim üç kaybım oldu bugün de öğrendim kimyasal gebelik yaşamışım moralim bozuldu tabi sizden ricam bana dua eder misiniz hamilelerin duası kabul olur.Eşimle mutluyum ama öncesinde hayatımda çok zor günlerde yaşadım çok üzüldüm şükür şimdi yakaladım mutluluğu yuvamıza sağlıklı hayırlısı ile bir bebek istiyoruz adım Hatice sizin dualarınız makbul olur lütfen bana dua eser misiniz 🙏🙏🙏🙏