Hamililiğimin 29+4 ünde korona olduğumu öğrendim ilk başta grip sandım aklımın ucundan geçmediydi 4 gün öncesi baş ağrısı halsizlik diye başladım şimdi ise 30+0 oldum ve baş ağrısı daha çok arttı iştahsızlık halsizlik üşüme yanma ateş oluyor eklem ağrısı gün geçtikçe daha çok ağrırlaşıyorum Allah ım sen yardım aşı da olmadım ben gibi korona yı böyle atlatan var mı