BirPatiSever Gebeliğimin başından beri hiç bulantım olmadı. 30. haftada yemeklerden sonra midem hafif bulanmaya başladı. Normal mi bu. İdrarda keton yüksekliği var. Bununla ilgili olabilir mi kızlar
Ece003 BirPatiSever ben bu ara çok kusuyorum 28+4 teyim 3-4 aydayken bu kadar kusuyordum ne güzel geçti diye sevinirken şimdi dahada arttı bebeğin kafası yukarıda doktor bu yüzden olabilir dedi
BirPatiSever Yseliminannesi evet günde 1 kez ölçüyorum. 12nin üzerine çoğunlukla çıkmıyor. Tansiyonu neden sordunuz. Gebelik zehirlenmesinden mi şüphelendiniz acaba
Yseliminannesi BirPatiSever evet bende gebelik zehirlenmesi yaşıyorum 14-9 ken tansiyonum bulantım oluyordu yemeklerden sonra sizin haftanızda tam riskli haftalar olduğu için sordum yemek yedikten 30 dk sonra ölçüm yapın birde bulantı hissettiğinizde belki gözünüzden kaçıyordur. İnşallah yoktur tabii 🌸