Nazlic3n 29+2yiz 14 haftalıkken kızımı öğrendik ve 15.haftada aldım tamamladim
https://imgyukle.com/i/k0ioJ8
pembe olani terliği ve taci kendim yaptım , pembe suvenden 300 den 100 e düşmüştü, siyah suvenden 320 den 125 e düşmüştü ikisi de kampanya da denk geldi uyguna aldim z beyaz olanda eylülde şok a gelmişti 50 tl idi , ben gömlek takım normalde de kullandigim için bu şekilde aldım lohusa takimi çok sevmiyorum , kizima da isimli hast cikisi pembe takımım şeklinde yaptırdım