furkaninannesii canım aynı haftalığız, geçen hafta aynı sorunu yaşadım acile gittim benim ard arda bi kaç kez geldi tabi, sonuç bebek baş aşağı dönmüş kanala girdiği için normal dedi doktor çok şükür başka bişey çıkmadı seninde devam ederse mutlaka acile görün