Bende eşim doğum günümü unuttu sanmıştım. Doğum günüm geldiğinde ikindi vaktine kadar sabrettim bekledim ama tık yok. Eşimde telefondan biseyler yapıyor falan. Dedim herhalde unuttu. Maşa ve koca ayı çizgi filminin iyiki doğdum ben şarkısı var ya onu TV den açtım. Kendi kendimede söylüyorum. Geldi odaya öyle yine telefonla uğraşıyor falan. Sonra dediki benim dışarda işim var bir iki saate gelirim, tamam dedim bende. Yarım saate geldi. Kapiya durmuş pasta fotoğrafı cekip wp tan bana atmış gördüm hemen açtım kapıyı. İyiki doğdun sen diye şarkı söylüyor bana 😁 unutmadin mi yoksa ben mi hatirlatmis oldum dedim. Akşamı bekleyemedin sipariş vermiştim ben akşam getireceklerdi dedi Baktimki sen sabirsizlaniyosun gidip aldım dedi. Mahçup oldum tabi biraz ama napiyim akşama kadar beklenir mi 😂😂