Daha önce iki kaybım var kürtaj oldum 2 Sindede çok şükür 10 haftalık hamileyim pazartesi doktora gittim bebeğim iyiydi ama yinede korkuyorum birşey olacak diye. Geceleri uyuyamıyorum,belirtim yok,yüzümde sivilcelenme var o yüzden korkuyorum birşey olacak mı olmuş mu diye benim gibi kimse var mı