Kontrole gidin kızlar yada İnternete e yazın bakın kaç kere hareket etmesi gerekiyor
Benim 1. Doğumumda çok gençtim son hafta uyuyor falan zannediyordum hareketleri çok azdı anlamadım kontrole gittiğim gibi acil sezeryana aldı dr bir iki saat daha geç kalsaymışım kurtarılamayabilirmiş 8 aylık doğdum birinciyi