Merhabalar hanımlar ben bu ayın 8 9 unda ovulasyon testi ile çift çizgi gördüm. Elimde test kalmadığı için devam edemedim hangi gün çatladı bilmiyorum açıkçası. Benim sormak istediğim şunun şurasında 6 7 gün olmuş yumurtlama göreli. Bugun erken gebelik testi yaptım negatif çıktı 😔 sizce erken mı daha?
Bu kadar erken sonuç gören oldu mu aranızda hamile hanımlar varsa yada doğum yapmış.