Mikmikbuk EsengulC Vay bee süreçleri bilmediğimden soruyorum bende 😌 bizde benzer yollardan geçicez inşallah
Ece003 Aysegul354 benimkide hastane seviyor hastane kapısından girdiğimiz an kıpır kıpır kuduruyor 🤣bari bu kadar hastane aşkı ile doğunca bi doktor bi baş hekim falan olsa oğlan 😄