kckelf123 Nurss34 yumurtlama gününü bilemez siniz ki her ay günü değişebilir ve her kadın her ay yumurtlamazmış. Benim de sol kasığıma aşırı bi ağrı girmişti bıçak batar hibi ve sabah karşı uyanmıştım ağrısından. Ara arada ağrıdı o ay hamile kaldım
Nurss34 kckelf123 genelde günleri belli oluyor ama dediğin gibi her zaman tutmuyor . Ama belirtisi kasık ağrısıymış burda çoğu kişi yumurtladığını anlıyormuş bi ben bilmiyordum 😁
baby74 kckelf123 merhaba bıçak saplanmasi gibi ama adette olacak gibi değil mi ve gaz şikayetiniz var mıydı
kckelf123 baby74 merhabalar benim adet belirtim kahve leke ve göğüs ağrısı şeklinde olurdu her zaman karnım adetin ilk ve 2.günü ağrırdı. Hiç öncesi ağrımazdı. O yüzden bilmiyorum