yagiz3302 Kızlar sabah 7de doğuma giryorum hrm korku hem heyecan hepsı bir arada spınal sezeryan olacagım 39+4
190544 yagiz3302 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin sizden ricam banada dua eder misin bende hamileyim
demetemre yagiz3302 heralde benim de yarın yatış olucak, ben normal doğum istiyorum 39+2 suni sancı ile baslaticaz