Minikmucize51- 33.haftada belirtisiz pozitif çıktım. Bebeğim maşallah kıpır kıpırdı hep. Zaten c vitamini kullandığım için doktorum ekstra biseye gerek yok dedi. 10 gün sonra negatif çıkınca hemen doktoruma koştum. Baktı kilo alımı iyi, büyüme eğrisinde sıkıntı yok, korkma dedi bebek hiç durumdan etkilenmemiş. Hareketleri çok azsa yada hiç yoksa mutlaka doktorla hemen görüşün. Kan sulandırıcı iğneye başlıyolar genelde damarlarda büzülme olmasın, bebekte gelişim geriliği oluşmasın diys. Bem zatdn gebeliğimin başından beri coraspin kullandığım için bana iğne vermedi.