Elif9727 Bebeğim haziranda doğacak yazlık bir şeyler alacağım 1-3 aylık mı alsam 3-6 mı bilemiyorum tecrübeli anneler ne yapmalıyım
Elfs Elif9727 benimki de Mayıs ortası Haziran başı gibi ben de bekleyeyim burda. Almaya başladınız mı bir şeyler?
nazlisucan Elif9727 haziran-temmuz çok sıcak olur 0-3 ay alabilirsin 3-6 ay yenidoğan için büyük olur.
Fnen Elif9727 ben sizin yerinizde olsam yenidoğan uzun kollu alırdım, diğerlerini kısa kollu alırdım. Ama nerde yaşadığınızında önemli Ben mesela mart sonu doğuracağım 3-6 aylarımı kısa kollu aldım
Elif9727 Elfs elim sürekli bir şeyler almaya gidiyor fiyatlar malum heveste oluyor ama daha bir şey almadım
Elif9727 Puki şuan yazlıklarda indirimli almak mantıklı geliyor sezon açılınca kim bilir ne olacaklar😣
hunilimom Elif9727 kızım Haziran bası doğdu 10 Haziran bulunduğunuz ilin sıcaklığı önemli ben Kocaeli’deyim aşırı nemli bi ortam zaten çabuk büyüyorlar ben sıkmasın diye 3-6 ay aldım hep yeni doğan vardı maksimim 1 ay giydi kilosu felan da önemli tabi minyon bebeklere 3 ay büyük gelebilir
Elif9727 hunilimom bende sıcak memleketteyim mantıklı o zaman yenidoğanları uzun kollu alayım sonrasını kısa kolu tulum vs alayım
Elfs Elif9727 daha da artacak her şey biz kredi çektik büyükler dolabını, beşiğini, bebek arabasını aldı ben de kıyafetlerini aldım bir iki eksik kaldı kıyafet dışında bir şey almadım henüz.
Elfs Elif9727 lcw de Yenidoğan’da 1-3 3-6 da indirimler var outlet olanlardan aldım bi bakın isterseniz.
Hayal_et07 Elif9727 yenidoğan ve 1-3 ay alın ilk etap için 3-6 ay büyük gelir bebek geliştikçe alırsınız
GamzeDurmus Elif9727 benim doğumum da nasip olursa herşey Allahtan tabi, Temmuz sonu gözüküyor ben hiçbir şey bakamıyorum bile erken mi acaba bilemedim, daha önce bir kaybım var erken de davranmak istemiyorum