Esrabz Dün sabah ilk doz tetenoz aşımı vurdurdum. Bütün gece sabaha kadar uyuyamadim agridan ya hala devam ediyor. Buz felan koydum ama fayda etmedi😒
ysmmnk Esrabz ben de bekarken ayağıma cam battı diye olmuştum bi ay geçmedi ne şişliği ne acısı :( ben mi abartıyorum dedim sürekli ama yok olan herkes aynı şeyi söylüyo. Bu haftalarda yeniden olucam stres yapıyorum şimdiden 😂 siz kaç haftalıksınız?
Esrabz ysmmnk 20 haftaligim canim ya. Daha 3 sene önce de vurulmustum gene ağrım olmuştu ama aglayacak raddeye gelmemistim sinirim bozuldu valla
Esrabz Linasmommy genelde 20. Hafta vuruyorlar sağlık ocağından aramalari lazim. Hamile olduğunuzu bildirdiyseniz tabi
Esrazoan İlk doz vurulmuştum hiç acımadı acısı bile olmamıştı , bir kaç gün sonra ikinci doz için gitçem böyle okudukça acaba acırmı ağrırmı diye endişe ediyorum 😂
Handsomebaby Bende oldum dün ama hiç hissetmedim.Ağrı şişlik falan olmadı hiçbişey.Geçmiş olsun.Buz koy cnm.O kolunun üstüne yatma
gonulcelen 2 dozu da vuruldum hiç agrım olmadı ikisinde de eve gelince yumuşak yumuşak kolonya ile masaj yaptım 1-2 dk etkisi oldu mu bilmiyorum ama hiç aşı yeri bile acımadı
ysmmnk Esrabz ben de 20 haftalığım sağlık ocağından aradılar ama doktorum bişey demedi henüz, ben bi doktorumu yokliim en iyisi :)