Azra_Mom Mom545441 kırmızıya dönmezse test yapın yerleşme kanaması da o şekilde oluyor çünkü benim neredeyse 1 hafta kahverengi leke gelmişti
Mom545441 Azra_Mom adetim yarın ama sanki her an gelecek gibi şiddetli sancım var ama kahverengi akıntı geliyor dün şeffaf akıntı geldi ardından kahverengi leke bide mide bulantım var ekşime gibi inşallah dediğiniz gibi yerleşmedir
Azra_Mom Mom545441 mide bulantısı gibi belirtiler bende 7 haftadan sonra oldu ilk zamanlar tek belirtim kasıklarda sancıydı yerleşmeden kaynaklı ağrı sancı olabiliyor yarına kadar bekleyin o zaman yarın yaparsınız
Lale4444 Mom545441 bende de şeffaf ve sarımsı bir akıntım var. Testlerim negativ. Adet olucam. Sizde de sanırım adet belirtileri. Üzülmeyin. Bi dahaki aya inşallah🙏
Kahveli Mom545441 Gecikmede 5. Gundeyim canim bilmiyorum hiç bir fikrim yok kan vericem netleştirmek için. Eğer regl tarihinden bur kac gun once dollenme olduysa henüz çıkmaz çünkü 8-9 gün oldu daha. Pazartesi veya salı kan veririm gelmezse bisi. Biliyorsun regle 5 gün kala akinti başlamıştı ovulasyonda çift çizgi çıkmıştı falan oyle karışık bir durum
Lale4444 Mom545441 gelen ay hiç kafana takma canım, düşünme, test falan yapma, stres yapma. Bir bakmışsın kendiliğinden olu vermiş. Belirtilerede inanma. Böyle yapınca hamile kalınıyor vallah. Bende aynen öyle yapıcam. Kafaya takmamak gerek
Mom545441 Lale4444 aynen belirtilere bakmıcam hiç haklısın takmamak en doğrusu hayırlısı olsun hepimiz için 🙏🏻