Anneolmak__ benim suyum gelmişti hiç sancım yoktu . suni sancıyla yaptım doğumu . 4 cm de epidural aldım , 4 cm e kadar katlanılabilirdi yani öyle ölüyorum bitiyorum demedim . suni sancı süreci de baya hızlandırıyor :) insanlarım sizi korkutmasına izin vermeyin . benimde en korktuğum şey suni sancıydı . başıma geldi ama korkuttularsa gibi olmadj