Sybabyss Bugün sağlık ocağında kalp atısını dınlemek ıstedı hemsıre cok zor dınleyebıldı cıhazı koydugu an kacıyor ordan dedi daha 17 haftalıgım hareketleri hissetmedim. Sizce bebisim uslu mu olcak yaramaz mı 😍😍😍😍😍
MerveeD Sybabyss 18 haftalıgım bende hissetmedim ve benımde bebegımin Kı zor duyuluyor ben bu durumdan bıraz korkuyorum acıkcası pazartesi kontrolum var ıns ıyıdır bebegım