Yine Mart anneleri başlığı ve koştum. 🤗🤗 25+1 olduk ikizlerimle. Kıyafetler bence tamam, biberon, 1 numara bezler, ıslak mendiller, ana dizleri, günlük kullanacağımız şeyler… 24+0′da elimde nerdeyse bir şey yoktu. Kur artınca artık beklemeyeyim dedim. 🙄24+0′da 670 gr küsüre 696 gr idi, boyları 30, 32 cm civarlarındaydı.