Ahlahanim Kızlar 31+2deyim suan ve göğsümün altından biri kemiklerimi sıkıyormuş gibi bir ağrım var. Aldığım nefes yetmiyor sanki. Sizdede böyle seyler oluyor mu? ne yapabilirim?
Nazli_ayar Ahlahanim bebek baskı yapıyomus kaburgalara. Bir iki haftaya kaburgalarinda aniden bir sancı, acı hissedeceksin. O zamanda bebek vuruyo olacak 😂
Nazli_ayar Yagmur05 benimde oluyo evet bebek vurması diye biliyorum. Bunu özellikle yan yattigimda kasiklarimda gıdıklanma tarzie bir şey ve hareket hissediyorum. Ve bazen aniden bir acı oluyo ordan anlıyorum 😁 önce oynuyo sonra vuruyo tospik 🤭