zynp00 hayır canım serklaj olmadım. Rahim ağızı kısalığım 30+5 de tesbit edildi. O gün 2,5cmdi. 1hafta sonra 31+6da gittiğimde 2,2cme kısalmıştı. Dün 32+5de gittiğimde de 1,9cme kısaldığını öğrendim. O günden beri progestan fitil kullanıyorum. Erken doğum riskim var ve doktorun dediğine göre bol bol yatmam gerekiyor. Her an yatışım da yapılabilir doğum da başlayabilir bakacağız. Artık hamileliğin son dönemleri olduğu için bebeğin süresini yatarak ve progestanla uzatacağız sadece. Herhangi bir seklaj va yapılmayacak. 🌸