28+4 haftalığım bugün doktorum progestan fitil verdi kızlar sol kasıkta kasılmam olduğu için erken doğum riskim var aranızda kullanıp kanama vs sıkıntı yaşayan oldu mu fitilin kanama yapa bileceğini duydum benimle tücrübelerinizi paylaşırsınız sevinirim