utopikegitimci Arkadaşlar öğretmenim 4 hafta önce bademciklerim şişti sürekli ders anlatmaktan ve mikroptan. İyileştim fakat balgam gitmiyor bir türlü var mı önerebileceğiniz şeyler? Hamileyim diye ilaç da kullanamıyorum ama geçmiyor çok zorlanıyorum akşamları