Kızlar 6+3 hamıleyım keseyi gördük ama Pazartesi randevum cok heycanlıyım daha once 3 kürtajım olmustu asırıda korkuyorum evde böyle sabah kalktıgında yere oturup sessızce kendını dınlersen bebegının kalpını hıssedersın falan diyorlar siz hic böyle bisey yaptınız mı ?