Selamın Aleyküm hanımlar dün detaylı ultrasona girdim orada rahim ağzı incelmesi oluştuğu söylendi doğuma vücudum kendini erkenden hazırlamış ama bebekte bi sıkıntı yokmuş daha sonrasında doktorum dikiş mi ilaç tedavisi mi istiyorsun dedi ilaç tedavisi dedim 1 gece yatış verildi ilaçlar falan bugün kontröl yapıldı hâlâ dünki gibiymiş araştırma hastanesine yönlendirdi bu arada ilk gebeliğim ve korkuyorum böyle olupta sağlıklı bir doğum yapan var mı uzun oldu şimdiden hakkınızı helâl edin