gozgozanne ben bugün göründüm doktora da çok şükür korkulacak bişey yok dedi doktorum da bi ilaç yazdı dediğim şekilde kullan dedi küçük bi kanama oluşmuş normal bu haftalar da çok sık karşılaştığımız durum dedi en azından içim rahatladı çok şükür gidince kalbini de duymuş oldum biz ilaçlarla v.s önlemimizi alalım da gerisi rabbimin bileceği iş rabbim bebeklerimize sağlık versin inşallah 🤲🏻🌸