Ben de beklenti içindeyim 3 buçuk ay önce ilk gebeliğimi yaşadım 5 haftalıkken ne yazık ki düşükle sonuçlandı doktor 2 ay beklememi söylemişti şuan yeniden deniyoruz 19 gün var reglime bakalım sonuç ne olacak 🙈 bu arada polikistik over hastasıyım ilk denememde tuttu hamileliğe engel olmadığını öğrenmiş oldum. (Düşükle alakalı da herhangi bir sağlık sorunundan kaynaklı olmadığını ve ilk gebeliklerde olağan olduğunu söyledi doktorum.)