ozmus Seydaisik 2 gün sonra tekrar kan verin. En az %60 civarı artış sağladıysa yani 100 ve üzeri çıktıysa sağlıklı artış demektir😊
moom222 ozmus benm ilk testim 88 di sonra 168, çıktı tam 176 iki katı oluyor ya bnm yüzde yüz artış olmuş oluyor mu o kısma giriyor mu acab
Naazli Sevdapl doktor halt etmiş. Önemli olan düzenli artması. Ben bebeği öğrendiğimde beta değerim 100 dü. Şimdi 15 haftalık olduk çok şükür 🙏🏻
Naazli Seydaisik benim regle 3 gün vardı o sonuç çıktığında. Ama inan bana beta değerinin kaç çıktığının bi önemi yok. Şuan bu beta değerine göre hamilesin 🥰 inşallah düzenli artar 🙏🏻🙏🏻
Ipekgulll moom222 Yaklaşık değer zaten yüzde 60 dan fazla olması yeterli diyorlar hayırlı olsun 1000 olana kadar kan vermeye devam edin
ozmus moom222 artışınız gayet iyi, içiniz rahat edecekse bir kaç krre daha kan vererek kontrol sağlayın isterseniz. Ben 3 kere vermiştim ilk verdiğimden sonra
Asibel Sevdapl bu değere göre hamilesiniz. Ama 2 günde 1 kan verip artışına bakılması gerekiyor. Benim ilk 45 iki gün sonra 270 iki gün sonra 900 çıktı.
Ipekgulll Sevdapl canım Umudunu kaybetme benim değerim ilk öğrendiğimde 36 ydı 1000 olmasını bekledik çok şükür oldu darısı başına ibşAllah sağlıkla gelsin
moom222 Ipekgulll doktorum vermene gerek yok sağlıklı bir artış var ddi progestan iğne verdi lutinus fitil birde folik asit verdi on hafta sonra ultrasona cagardi cnm benm tüp bebek sağlıklı embriyo transferi
taninmayananne Sevdapl evet doktorun dediği gibi hormonal olabilir. Ama hamilelikte olabilir benimde 54 çıkmıştı 3-4 gün sonra tekrar test vermiştim şimdi oğluşum 3 yaşında yanımda çok şükür rabbim bende dahil isteyen herkese versin