Ecem27 Kızlaaarr ilk gebeliğim herkes sleepy ve prima diyor ama malum fiyatlar uçtu….. e bebeğin bezini ve ıslak mendilini kullananlar ne dersiniz?
Fnen Ecem27 2 arkadaşımda baby me kullanmış bezde ve ikiside çok memnun, bir ara sleppye geçmiş ama sizdırma yapmış. Sanırım erkeklerde sızdırma yapabiliyormuş 🤷🏻♀️ Bende baby me aldım