Ege33 Kizlar merhaba. Eşim bebişimize hero babynin sütlü irmikli ballı kaşık mamasini almış. Ürünün ustunde 5+ ay yaziyor. Ama heryerde uzmanlar 1 yaş altına asla bal vermeyin diyor. Ne yapacağımı bilemedim 🤷