Aybukee3535 Adım atamıyorum bugün iyice arttı bu normal mi ? Erkek bebeğe gebeyim erkeklerde olur derler ama çok siddetli benimki doğrulurken acılar içinde kıvranıyorum ayni durumu yaşayan var mı doğum belirtisi mi bu ? 38+3üm
Melosunannesi Aybukee3535 bende aynı durumu yaşıyorum ama benim enfeksiyonum yükseldikçe ağrılarım daha çok artıyor değerlerinize baktirdiniz mı
Mervedemir- Aybukee3535 bende de çok fazla bel ağrısı var resmen sol bacağım kuyruk sokumuma batıyor ilk gebeliğimde de vardı şimdide var inşallah doğumdan sonra geçer
Aybukee3535 Melosunannesi 2 hafta önce kan vermiştim dr birşey demedi kan hapi ferrum ile decaviti kullanmiyorum ondan olabilir mi
bebeliannegeldi Benim de sağ taraftan kalçama doğru ağrı vuruyor. Hatta bazen ayağımın üstüne de basamıyorum.