Aysee_35 geçen babaannemi kaybettim. Yanına da gidemedim erken doğum riski nedeniyle uçak raporu vermedi doktor. Otobüs 35 saat hiç olmaz dedi. Kaldım öyle. 1 saat durmadan ağladım çocuğum içeride çok kasıldı. Ağlayamadım bile kendi kendimi sakinleştirdim çocuğuma bir şey olacak diye ödüm koptu. Sakinleşince normale döndük.