Cansuuuoguz Yaklaşık 4 hafta hamileymişim beta değerim 130 dan 3 günde 283 e çıktı doktorum daha yüksek olması lazım dedi dış gebelikten şüphelendi aranız da öyle olan var mı yükselir mi değer 2 gün sonra tekrar kan vercem
Rainbow0126 Cansuuuoguz günde 2 kat artması lazım normalde ama ilk haftalardasınız 6. Haftada ultrasonda görünür en geç. Ama siz yine içinizi ferah tutun dış gebelikse bile sonrasında hamile kalmanızda bir sorun yok uygun tedaviyle.
zynpdmrl Cansuuuoguz geç döllenme olabilir endişe etme erken öğrenmişsin içini ferah tut bir sorun olmaz inşallah
Gamzess1 Canım benim de az az ilerliyor çok canını sıkma zamanla daha çok katlanarak gider inşallah benim daha yeni yeni artıyor bu arada tam 2 katı artmasına gerek yokmuş %60 artması yeterli
Uchetu Merhaba benim de ilk gebeliğim olucak Allah kısmet ederse.adetim 13 gün gecikince test yaptım pozitif çıktı.kan testimde beta hcg ise 9200. Dış gebelik olma ihtimali var mıdır hala
zynpdmrl Uchetu kan değeri 12 bin üzerinde olunca ultrasonda gözüküyor kese isterseniz bi gidin hastaneye doktor duruma göre söyler size zaten