Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 9 günlük bugün kontrolde sarılık değeri 14 çıktı sınır 15 zaten😔 yarın kontrolümüz var tekrar ama benim sütüm yetmediği için doktor mama takviyesi istedi kaşıkla veriyorum. Sütünü bu durumda artıran ve sarılığı olup atlatan bebiş anneleri var mı? Şimdedn teşekkür ederim. 💜🌻