Manaymanay Ben sezeryan oldum 47 gün oldu göbeğim çok kötü bağla diyorlar Ama geçecek gibi değil tecrübeli anneler yardımınıza ihtiyacım var 😔
Anneyim Manaymanay dikişlerin acımıyor sa korse giymeni tavsiye ederim geç kalmadan toparlar inşallah erkenden önlemini al
NaimeYilmaz Manaymanay bağla bence korse cok sıcak tutar bunalırsın otur kalk zor oluyor 🤷♀️ ben takmadım 2-3 aya ıner dedı doktorum spor yapmazsak korsede fayda etmez maalesef
Tugbaumit Manaymanay benim 20 gün oldu içerde bir bebek daha vardı sanki ama korse kullandım ve inanılmaz derecede gitti göbeğim ☺️
Manaymanay NaimeYilmaz mecbur sıcaktan dolayı takmıyorum bende artık mecbur takacağım çok kötü duruyor çünkü
Manaymanay Sedakanikyis peki ne kadar sürede toplar bnm çok kötü 30 kilo almıştım ben 🙈😭bide bnm ki tombikdi
[silindi] Manaymanay ameliyatlılar saramıyor ama yaranız var sakıncalı olabilir 😐 doktorunuza sorup öyle giyinin bence