Bolkopuklukahve Kızlar büyük oğlumun adı rüzgar şimdi hamileyim bir ay kaldı doğuma isim bulamadım lütfen yardım edin 🙄
Gizemmmmira Bolkopuklukahve Bende şuan 38+5 haftalık hamileyim kızım olacak adını MİRA koyacağım Ama bi Oğlum olsaydı adını BORAN koymak çok isterdim bana asil geliyor kulağada hoş geliyor BORANNN ❤️
535arss Bolkopuklukahve oglumun adı demır aras smdı yıne hamıleyım erkek olursa hızır aslan koyucam rahmetlı babamın adı
Nesli_ Kerem oğlusumun adı 2. Ciye hamileyim daha cinsiyet belli değil ama erkek olursa erdem kız olursa asya