Kizlaaar , hep imrenek okurdum bende dogurdum sonunda.
Oncellikle en basindan beri panik bir insandim hamileligim cok bulantili gecti. 26 haftadan sonra gebelik sekerim cikti aclik sinirdaydi diyet ve hemen hemen her aksam yuruyusle skintisiz atlattim. gelelim dogum haftama
38 haftamda tansiyonum cikti 14 15 lere gebelik zehirlenmesinden korktugum icin hastaneye gittim gece tuttular cok degiskendi eve yolladilar kan temizdi. doktor dogumu tetiklemek icin alttan kontrol yapti normal kontrolden az farkli biseydi sanirim.
39+1 de aksam kontrolum vardi sabah suyum geldi ben shock. hemen hastaneye gittim 11.30 yatis aksam 20.30 sancilar basladi 2 cm vardi bile acikligim. aksam 10 da 4 cm oldu kuvet 5tane hurma yedim ve surekli dua okuyun. pilates vs derken aksam 12 de 6 cm oldu epidural aldim sonra ( sakin dusunmeyin yaptigim EN iyi sey !!!!!) 2 saatte 10 cm oldu 1 saat ikinma surecim oldu ilk dogum oldugu icin normalmis.
Ve kollarima verdilar oglumu🥰
Soylemek istedigim ozellikle iki sey var ;
ben iliskidede kasilan biriyim ve asiri asiri korkuyodum normal dogumdan
ve sanci esnasinda nefes hareketleri beni cok kurtardi aksi takdirde dusunmek istemem o agriyi!! tavsiyemdir❤️❤️❤️❤️