Lk34_ Aryaarya33 ablam yaptı canım bende tarsusda oturuyorum bense kismetse orda düşünüyorum çünkü burda gittigum özel hastahanede ne olur ne olmaz dye kuvez yok bende orda düşünüyorum
Aryaarya33 Lk34_ pki memnun kaldı mı?sonda yı ameliyat da mı taktılar ?genel anestezi mi yaptılar? Kusura bakma valaa kafaöda deli sorular🤦🏻♀️🙈korkuyla karısık 🙈