Masalmasal2 Bugün nst de ağrı ve sancım çıktı ama ben birşey hissetmiyorum. Sadece bir kaç gündür karnımda çok sertleşmem oluyordu. Doktor yatış verdi serum taktılar. Ağrılar devam ederse sabah bebeği alıcaklarmış. Böyle birşey yaşayan oldu mu acaba.