_yagmurcuum_ Bende de oldu 5 haftalıkken hemde yoğun kanama alanı vardı iğne ve fitil kullandım 12. Hafta geçmişti merak etmeyin ayrıca ben işe felan devam ettim yatmadım 🤷🏻♀️
Hayal-123 _yagmurcuum_ İnş bende de gecer canım sadece kese görünce acaba kötü bisey mi diye de düsünüyorum hayırlısı ile bebeği de kalp atısını da duysak🙏🙏