ozgese-s Kızlar 1 haftadır bebeğimin hareketleri çok az günde bir kaç kez anca hissediyorum güçlü tekmeler de yok kayıyor gibi sadece 1 hafta önce kontrole gittiğim de herşey normal di ama tedirginim az değil mi günde bir kaç sefer hissetmem 😔
Alyabebekk ozgese-s 27 haftalığım şuan. Hareketlerini hissediyorum ama önceki kadar değil, yeri daralmaya başladığı için sanırım azalıyor. Bide o kayma gibi his bende de var, tekmeler vs değil de sanki içimde balık yüzüyor gibi bseler kayıyor 😂
Arhbn ozgese-s canım bende aynı haftada aynı korkudan muzdariptim☺️ Doktoruma sorduğumda artık yeri daraliyor normal böyle olması dedi, hatta kaymaları hareket olarak sayıyor muyuz demiştim 🤭 tekmeden ziyade artık o kaymaları daha sık hissedeceksin :) endişe etme o yüzden
ozgese-s Alyabebekk Sürekli kayıyo benim ki azcık tekmele oğlum da ananın içi rahat etsin 😂😂 yer mi değiştiriyo napıyo anlamadım 😂😂
ozgese-s Arhbn çok şükür canım içim rahatladı valla çok sağol 💕 günde 3 4 defa hissedince bi tedirgin olmuştum
Burcusahinnn ozgese-s bende 29+2 oldum bende bazen dert ediyorum eşime diyorum hareketi yok korkuyorum diye oda aynen öyle diyor oğlum biraz vur da anan rahatlasın diyor🤣
ozgese-s Burcusahinnn Hahahah 😂😂😂 çok sakin olcak benim oğlan galiba başından beri çok narin evladım hayırlısıyla doğsunlar sağlıklaaa 💕❤️