N01AKCAN merhaba isteğe bağlı olabilir danışısiniz ben normal istemiştik 40 hirip gelmeyince seçenek verdi bana ben suni sanci istemedim sezeryan oldum mete bey özel girdi ücretli oluyor fakat mete bey ve ameliyat ekini harikaydı her an yanımda oldular ben kan değerlerim ve sezeryan sonrasi kanama cok oldu benden kaynaklı miyomum vardi baygınlık yaşadım ama herset cok güzeldi iyili orda yapmışım. Ebeler ve kat hemşireleri cok ilgiliydi