PelinE Merhaba kızlar 26+4 olduk ve yavaştan sanki mide ağrısı yanması gibi bir sıkıntımız var sabah resmen o hisle uyanıyorum acaba sizde de aynı şikayetler var mı ?
cimennbayann PelinE normal bi durum canım o mide kapakçığın artık daha gevşek durumda hormonlardan dolayı Doğumdan sonra geçiyor ancak süt ya da gaviscon şurup öneririm
Esesli PelinE 32+2 yim. Midem değil yemek borum yanıyor resmen. Ejderha gibi ağzımdan ateş çıkaracağım herhalde yakında
SevimErcis PelinE rennie duo şurup öneririm hiç bir sakıncası yok ben kaçıncı şişeye geçtim hatırlamıyorum 🙈 çok iyi geliyor 😂 soda ve süt bende işe yaramadı
Neroizm PelinE bende aksamlari yatmadan once oluyor. Ben rennie duo surup kullaniyorum. Hamilelikte gaviscon ve rennie surup kullanilabiliyor.
Esesli Abdbahar benim en çok geceleri oluyor tam yatınca. Hominigırtlak ne bulursam yiyorum gece de bulantı yanma pişman oluyorum ama sabah uyanıp geçince yine yiyorum 🙈
dileknazliay rennie duo içiyorum ayyaşlar gibi şişe elimde dolanıyorum. o şurup midede kayboluyor başka bir yere yiyeceğe veya kana karışmıyor.