Merhabalar herkes doğum hikayesini paylaşıyor bende normal doğumdan korkanlar için doğum hikayemi sizlerle paylaşıyorum bu arada 36 haftalık doğum yaptım 31 kasımda hafiften emin olmamakla beraber suyumun geldiğini hissettim ikindin 4gibi ama emin değildim ama içime bi korku girdi sonra eşim geldi akşam ona söyledim yemeğimizi yedik duşuma girdim hazırlandım hastaneye gittik hastanede muayene oldum ebem 1buçuk santim açılmam olduğunu söyledi suyumun geldiğini anlamak için bi test verdiler maviye dönerse suyumun gelmiş olduğu kesinleşecek dediler doktorumu aradılar nsteye bağlandım nst bitince doktorumla tekrar görüştüler oda eve gitmemi söyledi acil bir drumda hastaneye gelmemi söyledi ebe doğumuöun çok yaklaştığını belki yarın belki 3 beya 4güne doğumumun gerçekleşeceğini söyledi eve geldik tabi ben heyecandan uyuyamadım gece ikide wcye girdiğimde verdikleri test maviye dönmüştü suyumun geldiği kesinleşti eşimle hastaneye gittik yatişim yapıldı açıklık 2 olmuş ama bende ne ağrı ne sizi hiç tık yok sabah 6ta ebem tekrar muayeneye geldi açıklık 3santim olmuş muayene anında tamamen suyum geldi sonra sabah 9a kadaar hafif hafif sancılar giriyordu soktorum geldi muayene etti açıklık 5 santimdi 5santimden sonrası biraz zorladı öğlen saat 12 gibi suni sancı verdiler 1 saat kadar suni sancı çektim ama açılma olmadı doktorum suni sancıyı çıkardı nefes almam için daha sonra tekrar verdiler suni sancıyı dozunu arttıtdılar açılma olması için bu beni biraz zorladı fakat ondan sonrası hızlı ilerledi ebem çok ilgiliydi onun nefes alma taktikleriyle birde sıcak duşla sancı çektim ve 1saat içinde 9santime kadar açıldı ve beni çatala aldılar ondada 15 dakika içersinde bebeğimi 15:25te kucağima koydular ve en önemlisi dikişssiz doğum yaptım doktorum çok ilgiliydi ebemde oyle çok rahat bir doğumum oldu inşaAllah herkes öyle olur ben de sezeryan olmak istiyodum ama inanin ki hiç zor değilmiş korkmayın biraz uzun oldu