Elifgoktug1 ben devlette yaptım ilk 5 yıl önce 2 gün kalmıştım oda gece sezeryan oldğm için 5 ay önce yine devlette oldum bir gün yattım normal doğum gibi her ikisini yapan dr aynıydı dr kaynaklı galiba yanımdaki bayan 3 gün yattı durumunda iyi olursa bir günden fazla yatırmıyorlar canım hayırlı doğumlar 🌸