takiplerim umitte ibrahim anil kulaksizda oluyor 3 ay önce arkadaşım doğum yaptı aynı doktorda dikişler çok önemli artık yapıştırma şeklinde yapıyorlarmış arkadaşımın dikişleri çok düzgündü ve göbeği hemen indi sorun yaşamadı bazı doktorların dikişler cok kötü aynı hastanede geçen yıl kuzenim dogum yaptı dikisleri çok çirkin dikilmisti ve iyileşme süreci zor oldu