3 yil olacak bu yolda mücadele vereli. Gecen ay aşılama olacaktı ama klomen tek doz ile yumurta gelişmedi. Bu ay femara başlayacağım. Benim bir kızım var 8 yaşında o doğal yollarla olmuştu o yüzden tüp bebeğe gitmeden once aşılama denemek istiyorum. Klomen ve catlatma tedavisi ile sonuç alamadım. Peki femara kullanıp aşılama da tutan var mı 🥺 umuda ihtiyacım var 🤲