Dlrcem Kızlarrr Bezmialem de muayne oolan doğum yapan yada yapmayı düşünen var mı? Fiyatlar nedir normal doğumda sezeryan doğumda yaa. Nolur yardımcı olun
Busrashbz Dlrcem merhaba canim ben 20 haftadan sonra basladim vatan caddesindeki bezmialeme gidiyorum doc.dr mehmet serdar kutuk 100 tl fark veriyorum cok memnunum Allah izin verirse 5 gun sonra sezeryan olcam eger uzman yaparsa 1000tl serdar bey yaparsa 3000 tl dogum normali sormadim
Asli1204 Dlrcem fiyatla ilgili yardımcı olamıycam canım eşim orda personel oldugu için bize ücretsiz ama hastane temiz ve kapsamlı fiyatta normal olursa orda dogum yapmanı tavsiye ederim
Dlrcem Busrashbz ay çok teşekkür ederim canım. Ben 29+2 günlüğüm hastane arıyorum. Eşim sağlık personeli kağıthane devlette. Bende bezmialemi çok istyorum üniversite hastanesi diye. Ama fiyatları çok uçuk diye duymştum. Şimdi senin yazdığn rakamlara bakınca pekte uçuk değilmiş gibi
Asli1204 [bilinmeyen] Busrashbz Merhaba kızlar 22 haftalıgım bende bezmialemde mehmet beye gidiyorum ama adam bana biraz rahat gibi geldi vitamin falan hiç bişey vermedi ne bilimm sanki ilgisiz gibi siz memnun musunuz :)
Busrashbz Asli1204 cok guler yuzlu sakin biri cok ilac veren biri degil ama anlatan herseyi inceleyen biri
Aysegulkinyas Asli1204 dogumdan memnun kaldin mi hastaneden ben acilene gitmistim 11 haftalikken dogumhne de bakilmisti kanamam oldugu icin asiri naif bi bayan ilgilenmisti asistanlar vardi erkekti altan bakicagi ici rahatsiz olup cikabilirlermi demistim tabiki diyip ilgili davranmisti beklerken orda surekli agrim olup olunmadigi soruldu asiri temizdi simdi oraya devam ediyorum cok hosuma gitti 16.haftamdayim fatihteki ek binasinda doktorum asiri ilgili tatli bi bayan ama dogum vatanda olucak fiyat falan aldim ama burda bi kac yorum okudum korktum yok asistanlar yaptiriyomus dogumu falan diye baya kotu yorumlar var dogumdan asiri korkuyorum destek aliyorum sirf bunun icin bide boyle seyler okuyunca kafam karisiyo
Asli1204 Dlrcem randevu cok kolay internetten bezmialem randevu yazınca cıkan ekrandan alınıyo sadece doktor belirli günler orda diye biliyorum o kadar
Dlrcem Busrashbz bende mehmet serdara aldım. Ama başka yerde takip oluyodum şimdi 30 haftadan snra oraya gitmem sıkıntı olur mu ki? Bu arada aradım telefonla normal 650 sezeryan 900 tl miş 😊
Asli1204 [bilinmeyen] banada aynısını yaptı demir içiyorum sadece bi ara kasıklarım falan cok agrıyodu herkes magnezyum kullanman lazım dedi doktora sorunca gerek yok diyip durdu da :)
Dlrcem Ayyy hepinize çok teşekkür ederim ya. Peki acaba bebeğin yüzünün görüntüsünü veriyolar mı siyah beyaz olark. Arkdşm 30. Haftasında gitti ona vermişler. Ama eşi orda çalışıyor diye ayrıcalık mı yaptılar yoksa rutinde verdikleri bişe mi bilemedim
Busrashbz Dlrcem canim veriyor hemde gozukmesi icin elinden geleni yapiyor tabi bebis poz vermez o ayri
Busrashbz Merhaba herkese Allah izin verirse sabah saat 6 da hastaneye yatisim yapilacak ve sezeryan ile kızımı kucagima alacagim siz hamilelerden dua ıstiyorum dualarınızda beni ve kızımı unutmayın